Τα πάνω κάτω στις εργασιακές σχέσεις των εκπαιδευτικών φέρνει η πρόταση του υπουργείου Παιδείας να γίνονται στο εξής προσλήψεις μόνο εφόσον ο εκπαιδευτικός έχει επιτύχει σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Πλήθος εκπαιδευτικών που έχουν επιτύχει σε κάποιον από τους 6 προηγούμενους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ αλλά δεν έχουν διοριστεί, ρωτούν καθημερινά αν η τότε επιτυχία τους θα ισχύει για τις μελλοντικές προσλήψεις. Σύμφωνα λοιπόν με τις τελευταίες πληροφορίες της εφημερίδας Τα Νέα (3/3/2010), η κ. Διαμαντοπούλου καταλήγει στην πρόταση να μετράει η επιτυχία μόνο στους δύο τελευταίους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, δηλαδή στους διαγωνισμούς του 2009 και του 2007- και φυσικά σε κάθε επόμενο.
Στην πράξη αυτό σημαίνει ότι δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί (σε κάθε διαγωνισμό πετυχαίνουν κατά μέσο όρο 18.000-20.000 αλλά διορίζονται περίπου 6.000) που είχαν επιτύχει σε προγενέστερους διαγωνισμούς, θα πρέπει τώρα να διαγωνιστούν ξανά και να επιτύχουν προκειμένου να αποκτήσουν δικαίωμα διορισμού.
Επίσης οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα δοθεί «γενναίο κίνητρο» (αύξηση μοριοδότησης) σε όσους εκπαιδευτικούς επιλέγουν δυσπρόσιτα σχολεία για να διδάξουν, με υποχρεωτική παραμονή 2-3 ετών σε αυτά. Τα μόρια αυτά όμως θα μένουν στη θέση και δεν θα μεταφέρονται σε περίπτωση μετάθεσης ή απόσπασης του εκπαιδευτικού.
Παράλληλα, η υπουργός Παιδείας θα ανακοινώσει την ενεργοποίηση του θεσμού του «δόκιμου εκπαιδευτικού», την καθιέρωση του Πιστοποιητικού Παιδαγωγικής Επάρκειας ως προϋπόθεσης για την πρόσληψη, νέο σύστημα αποσπάσεων και μεταθέσεων των εκπαιδευτικών με μείωση του αριθμού τους και αλλαγή στη μοριοδότηση.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου