Γραπτός βαθμός: ο τροχονόμος της πρόσβασης!
Καθοριστική σημασία για τους χιλιάδες υποψηφίους έχει ο γραπτός βαθμός στα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Ο γραπτός βαθμός είναι αυτός που «κανονίζει» τελικά και εκ των υστέρων την κίνηση της βαθμολογίας σε κάθε μάθημα καθώς έχει τη δυνατότητα να ανατρέπει όλα τα προηγούμενα δεδομένα. Από αυτήν την άποψη η γραπτή επίδοση των υποψηφίων έχει μεγάλη σημασία στη διαμόρφωση της συνολικής βαθμολογίας του υποψηφίου. Ιδιαίτερα η βαθμολογία στα γραπτά των μαθημάτων αυξημένης βαρύτητας παίζει καθοριστική σημασία καθώς μία μονάδα στο πρώτο μάθημα αυξημένης βαρύτητας δίνει διπλάσια (περίπου) μόρια από μία μονάδα στα υπόλοιπα μαθήματα και μία μονάδα στο δεύτερο μάθημα αυξημένης βαρύτητας δίνει 50% (περίπου) περισσότερα μόρια από μία μονάδα στα υπόλοιπα μαθήματα. Στη διαδικασία της βαθμολόγησης ο πρώτος βαθμολογητής δεν υπογραμμίζει ελλείψεις, σφάλματα, αδυναμίες ή ατέλειες πάνω στο γραπτό, αλλά απλώς αναγράφει με κόκκινο στιλό τον βαθμό στον ειδικό χώρο κάθε γραπτού. Ο δεύτερος βαθμολογητής σημειώνει με πράσινο στιλό ελλείψεις, σφάλματα, αδυναμίες ή ατέλειες πάνω στο γραπτό και αναγράφει τον βαθμό στον ειδικό χώρο κάθε γραπτού.
Ο βαθμός είναι στην κλίμακα 0 - 100. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της δεύτερης βαθμολόγησης και αφού ελεγχθεί η αναγραφή του βαθμού του δεύτερου βαθμολογητή σε κάθε γραπτό και στις δύο θέσεις αριθμητικώς και ολογράφως, αποσφραγίζεται από τη γραμματεία ο βαθμός του α΄ βαθμολογητή και ελέγχεται, αν έχει διαφορά από τον δεύτερο βαθμολογητή μεγαλύτερη των 12 μονάδων. Εάν η διαφορά είναι μεγαλύτερη από 12 μονάδες στην κλίμακα 0- 100, τότε το συγκεκριμένο τετράδιο, αφού επικαλυφθούν οι βαθμολογίες του πρώτου και του δεύτερου βαθμολογητή με αδιαφανή αυτοκόλλητα, παραδίδεται από τη γραμματεία στον αναβαθμολογητή, ο οποίος, σημειωτέον, δεν μπορεί να είναι από αυτούς που αξιολόγησαν το συγκεκριμένο γραπτό για πρώτη ή δεύτερη βαθμολόγηση.
Τρίτη 4 Μαΐου 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου